マーケティング ハンドブック
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 朝倉書店 |
Year | 1997.12 |
Language | Japanese |
Size | xx, 882p ; 22cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
675.036/E 46 | 010085698 | 4254121229 | 図書 |
|
Other titles | original title:Handbooks in operations research and management science vol.5 : Marketing variant access title:マーケティングハンドブック |
---|---|
Notes | その他の監訳者: 岡太彬訓, 木島正明, 守口剛 Marketing, c1993の翻訳 参考文献: 各章末 |
Authors | Eliashberg, Jehoshua [編] <モリムラ, ヒデノリ> Lilien, Gary L., 1946- [編] <オカダ, アキノリ> 森村, 英典(1928-) 監訳 <キジマ, マサアキ> 岡太, 彬訓(1943-) 監訳 <モリグチ, タケシ> 木島, 正明(1957-) 監訳 守口, 剛(1957-) 監訳 |
Subjects | NDLSH:マーケティング NDLSH:市場調査 |
Classification | NDC9:675 NDC8:675 NDC7:675.2 NDLC:DH411 |
ID | 1000048825 |
ISBN | 4254121229 |
Library Service