E-Cats University OPAC

Welcome  Guest 

オキャクサマ クレーム オ ヘラシタイ

お客様クレームを減らしたい / 松本隆著 ; 超ISO企業研究会編

(超ISO企業実践シリーズ;4 . 経営課題)
Material Type Books
Publisher 東京 : 日本規格協会
Year 2005.7
Language Japanese
Size 101p ; 21cm

Hide book details.

Location Volume Call No. Barcode No. Status ISBN Media type Restriction Request Memo Reserve
2F書庫1-和書
509.66/C 52 010366124 4542702103 図書

Hide details.

Notes 参考文献: p95
Authors 松本, 隆(1947-) <マツモト, タカシ>
超ISO企業研究会 <チョウ ISO キギョウ ケンキュウ カイ>
Subjects BSH:品質管理
BSH:工業規格
BSH:苦情処理
Classification NDC8:509.66
NDC9:509.66
ID 1000087338
ISBN 4542702103

Back Page Page Top