Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
Year | 2004.9 |
Language | Japanese |
Size | xvi, 296p : 挿図 ; 19cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
675.3/A 53 | 010483743 | 4641122318 | 図書 |
|
Other titles | variant access title:製品ブランド戦略 colophon title:Product and brand strategy colophon title:Contemporary marketing strategy 1 |
---|---|
Notes | 参考文献: 各章末 |
Authors | 青木, 幸弘(1956-) 編 <アオキ, ユキヒロ> 恩蔵, 直人(1959-) 編 <オンゾウ, ナオト> |
Subjects | BSH:マーケッティング BSH:製品計画 NDLSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 NDC9:675.3 NDLC:DH411 |
ID | 1000100684 |
ISBN | 4641122318 |
Library Service