E-Cats University OPAC

Welcome  Guest 

アノ ブランド バカリ ナゼ エランデ シマウ ノカ : コウバイ シンリ ノ エッセンス

あのブランドばかり、なぜ選んでしまうのか : 購買心理のエッセンス / アンドレアス・ブーフフォルツ, ボルフラム・ボルデマン著 ; 井上浩嗣, 松野隆一訳

Material Type Books
Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 2002.10
Language Japanese
Size 329p ; 20cm

Hide book details.

Location Volume Call No. Barcode No. Status ISBN Media type Restriction Request Memo Reserve
2F書庫1-和書
675/B 81 010517505 4492554580 図書

Hide details.

Other titles original title:Was Siegermarken anders machen,wie jede Marke wachsen kann
title page title:What makes winning brands different
Notes Was Siegermarken anders machen,wie jede Marke wachsen kann.の翻訳
Authors Buchholz, Andreas <イノウエ, コウジ>
Wordemann, Wolfram <マツノ, リュウイチ>
井上, 浩嗣
松野, 隆一
Subjects BSH:マーケッティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
ID 1000104117
ISBN 4492554580

Back to Results List Page Top