ナゼ コノ ミセ デ カッテ シマウ ノカ : ショッピング ノ カガク
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 早川書房 |
Year | 2009.9 |
Language | Japanese |
Size | 485p ; 18cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F-新書 |
|
673.7/U 75 | 080071007 | 9784153200067 | 図書 |
|
Other titles | original title:Why we buy : the science of shopping : updated and revised for the Internet, the global consumer and beyond |
---|---|
Authors | Underhill, Paco <スズキ, チカラ> 鈴木, 主税(1934-) <フクイ, ショウコ> 福井, 昌子 |
Subjects | BSH:小売商 BSH:消費者 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:673.7 NDC9:673.7 |
ID | 1000107346 |
ISBN | 9784153200067 |
Library Service