Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : ソフトバンククリエイティブ |
Year | 2010.12 |
Language | Japanese |
Size | xxxii, 850p ; 24cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
798.5/G 84 | 080083268 | 9784797360714 | 図書 |
|
![]() |
![]() |
Other titles | original title:Game engine architecture |
---|---|
Notes | 参考文献: p823-826 監修: 今給黎隆, 桐山忍, 鴨島潤, 湊和久 |
Authors | Gregory,Jason <オオヌキ, ヒロミ> 大貫, 宏美 <タナカ, ミユキ> 田中, 幸 <イマギレ, タカシ> 今給黎, 隆 <キリヤマ, シノブ> 桐山, 忍 <カモシマ, ジュン> 鴨島, 潤 <ミナト, カズヒサ> 湊, 和久 |
Subjects | BSH:ゲームソフト BSH:プログラミング(コンピュータ) |
Classification | NDC8:798 NDC9:798.5 |
ID | 1000110058 |
ISBN | 9784797360714 |
Library Service