E-Cats University OPAC

Welcome  Guest 

スターバックス ワ ナゼ ネサゲ モ テレビ CM モ シナイノニ ツヨイ ブランド デ イラレルノカ?

スターバックスはなぜ値下げもテレビCMもしないのに強いブランドでいられるのか? / ジョン・ムーア著 ; 花塚恵訳

Material Type Books
Publisher 東京 : ディスカヴァー・トゥエンティワン
Year 2014.4
Language Japanese
Size 289p ; 19cm

Hide book details.

Location Volume Call No. Barcode No. Status ISBN Media type Restriction Request Memo Reserve
2F書庫1-和書
673.98/Mo39 010657681 9784799314807 図書

Hide details.

Other titles colophon title:スターバックスはなぜ、値下げもテレビCMもしないのに強いブランドでいられるのか?
original title:Tribal knowledge : business wisdom brewed from the grounds of Starbucks corporate culture
Notes 記述は第3刷(2014年5月)による
Authors Moore, John, 1970 May 7- <ハナツカ, メグミ>
花塚, 恵
Subjects NDLSH:スターバックス社
Classification NDLC:DH475
NDC9:673.98
ID 1000121850
ISBN 9784799314807

Back to Results List Page Top