スターバックス ワ ナゼ ネサゲ モ テレビ CM モ シナイノニ ツヨイ ブランド デ イラレルノカ?
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : ディスカヴァー・トゥエンティワン |
Year | 2014.4 |
Language | Japanese |
Size | 289p ; 19cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
673.98/Mo39 | 010657681 | 9784799314807 | 図書 |
|
Other titles | colophon title:スターバックスはなぜ、値下げもテレビCMもしないのに強いブランドでいられるのか? original title:Tribal knowledge : business wisdom brewed from the grounds of Starbucks corporate culture |
---|---|
Notes | 記述は第3刷(2014年5月)による |
Authors | Moore, John, 1970 May 7- <ハナツカ, メグミ> 花塚, 恵 |
Subjects | NDLSH:スターバックス社 |
Classification | NDLC:DH475 NDC9:673.98 |
ID | 1000121850 |
ISBN | 9784799314807 |
Library Service