Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : KADOKAWA |
Year | 2015.3 |
Language | Japanese |
Size | 398p : 挿図 ; 19cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
778.77/St3 | 3000003600 | 9784040800196 | 図書 |
|
![]() |
![]() |
Other titles | original title:Anime's media mix : franchising toys and characters in Japan variant access title:なぜ日本はメディアミックスする国なのか |
---|---|
Notes | 監修: 大塚英志 |
Authors | Steinberg, Marc, 1977- 中川, 譲 <ナカガワ, ユズル> 大塚, 英志(1958-) <オオツカ, エイジ> |
Subjects | BSH:アニメーション BSH:コンテンツビジネス NDLSH:コンテンツビジネス -- 日本 |
Classification | NDC8:778.77 NDC9:778.77 NDC9:361.5 NDC9:007.35 |
ID | 4000003142 |
ISBN | 9784040800196 |
Library Service