マッピング エクスペリエンス : カスタマー ジャーニー サービス ブループリント ソノタ ダイアグラム カラ カチ オ ツクル
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : オライリー・ジャパン |
Publisher | 東京 : オーム社 (発売) |
Year | 2018.1 |
Language | Japanese |
Size | xx, 347p : 挿図 ; 19×26cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F書庫1-和書 |
|
675/Ka29 | 3000013873 | 9784873118000 | 図書 |
|
Other titles | original title:Mapping experiences : a complete guide to creating value through journeys, blueprints, and diagrams variant access title:マッピングエクスペリエンス : カスタマージャーニーサービスブループリントその他ダイアグラムから価値を創る |
---|---|
Notes | 参考文献: p338-343 索引: p344-347 |
Authors | Kalbach, James 武舎, 広幸 <ムシャ, ヒロユキ> 武舎, るみ <ムシャ, ルミ> |
Subjects | BSH:顧客管理 NDLSH:サービスマーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | 4000014907 |
ISBN | 9784873118000 |
Library Service