コトラー ノ イノベーション ブランド センリャク : モノズクリ キギョウ ノ タメ ノ ヨウソ ギジュツ ノ ミエルカ
Material Type | Books |
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Publisher | 東京 : 白桃書房 |
Year | 2014.12 |
Language | Japanese |
Size | xvii, 360p : 挿図 ; 22cm |
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | ISBN | Media type | Restriction | Request Memo | Reserve |
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2F開架-和書 |
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675/Ko93 | 3000017728 | 9784561662112 | 図書 |
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Other titles | original title:Ingredient branding : making the invisible visible variant access title:コトラーのイノベーションブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の見える化 |
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Notes | 参考文献: p333-342 インブランドリスト: p343-357 索引: p359-360 原著 (Springer Berlin Heidelberg, c2010) の翻訳 |
Authors | Kotler, Philip, 1931- Pfoertsch, Waldemar 杉光, 一成(1966-) <スギミツ, カズナリ> |
Subjects | BSH:工業経営 BSH:技術革新 BSH:ブランディング NDLSH:工業経営 NDLSH:技術革新 NDLSH:ブランディング |
Classification | NDC8:509.5 NDC9:509.5 NDC9:675 |
ID | 4000018436 |
ISBN | 9784561662112 |
Library Service