E-Cats University OPAC

Welcome  Guest 

コトラー ノ イノベーション ブランド センリャク : モノズクリ キギョウ ノ タメ ノ ヨウソ ギジュツ ノ ミエルカ

コトラーのイノベーション・ブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の「見える化」 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成訳

Material Type Books
Publisher 東京 : 白桃書房
Year 2014.12
Language Japanese
Size xvii, 360p : 挿図 ; 22cm

Hide book details.

Location Volume Call No. Barcode No. Status ISBN Media type Restriction Request Memo Reserve
2F開架-和書
675/Ko93 3000017728 9784561662112 図書

Hide details.

Other titles original title:Ingredient branding : making the invisible visible
variant access title:コトラーのイノベーションブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の見える化
Notes 参考文献: p333-342
インブランドリスト: p343-357
索引: p359-360
原著 (Springer Berlin Heidelberg, c2010) の翻訳
Authors Kotler, Philip, 1931-
Pfoertsch, Waldemar
杉光, 一成(1966-) <スギミツ, カズナリ>
Subjects BSH:工業経営
BSH:技術革新
BSH:ブランディング
NDLSH:工業経営
NDLSH:技術革新
NDLSH:ブランディング
Classification NDC8:509.5
NDC9:509.5
NDC9:675
ID 4000018436
ISBN 9784561662112

Back Page Page Top