E-Cats University OPAC

Welcome  Guest 

コトラー ノ マーケティング 3.0 : ソーシャル・メディア ジダイ ノ シンホウソク

コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャル・メディア時代の新法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳

Material Type Books
Publisher 東京 : 朝日新聞出版
Year 2010.9
Language Japanese
Size 286p : 挿図 ; 20cm

Hide book details.

Location Volume Call No. Barcode No. Status ISBN Media type Restriction Request Memo Reserve
2F開架-和書
675/Ko93 3000017730 9784023308398 図書

Hide details.

Other titles original title:Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit
variant access title:コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャルメディア時代の新法則
Notes 監訳者: 恩藏直人
原著 (Wiley, 2010) の翻訳
Authors Kotler, Philip, 1931-
Kartajaya, Hermawan, 1947-
Setiawan, Iwan
藤井, 清美(1951-) <フジイ, キヨミ>
恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト>
Subjects BSH:マーケティング
NDLSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
ID 4000018447
ISBN 9784023308398

Back to Results List Page Top